top of page

Fotografie vs. Tur Virtual 3D

Dacă ești antreprenor, agent imobiliar sau broker, cu siguranță te-ai gândit la această comparație, dar și la următoarele întrebări:

  • De ce să schimb modul de prezentare dacă "merge și așa"?

  • Este turul virtual 3D un key selling point mai puternic decât o fotografie?

  • Clienții vor aprecia că totul este la vedere?

În loc să înșirăm o listă de plusuri și minusuri pentru fiecare dintre cele două produse vizuale, vrem să îți dăm libertatea de a alege cel mai potrivit produs vizual pentru afacerea ta: prin urmare, am pregătit un set de 3 fotografii și un tur virtual 3D Matterport al aceluiași spațiu, cu care te invităm să interacționezi cât mai intens.

 

1. Fotografie imobiliară


2. Tur Virtual 3D Matterport

O fotografia de calitate transmite o stare de spirit, dirijând atenția privitorului către un loc anume, excluzând ce se află în jur. Este perfectă pentru promovarea în offline (imprimare) și potrivită în online pentru o primă impresie asupra imobilului. Turul virtual 3D Matterport oferă posibilitatea utilizatorului de a interacționa direct cu spațiul și de a simți atmosfera locului. Fiind transpus în mijlocul acțiunii, acesta are la dispoziție toate detaliile spațiului respectiv și poate alege singur unde își va îndrepta atenția.


Așa cum ai observat, ambele produse vizuale prezintă același lucru (un imobil), însă abordarea este diferită - Fotografia spune "Privește aici (și doar aici)", pe când turul virtual 3D spune "Explorează, sunt atâtea de văzut".

 

Am vrut să vezi cu ochii tăi această comparație, side by side, pentru a observa caracterul complementar al acestor instrumente vizuale. Și, pentru că știm că sunt necesare ambele produse vizuale într-o strategie de prezentare completă și convingătoare, nu vrem să te punem în situația de a alege doar unul: oferim GRATUIT un set de fotografii 2D 4K împreună cu fiecare tur virtual 3D!

59 afișări

Postări recente

Afișează-le pe toate
bottom of page